W poszukiwaniu odpowiedniej pracowni graficznej musimy zdawać sobie sprawę z tego, że pośpiech jest często przyczyną złych wyborów. Tworzenie markowego logo nie znosi presji czasu i może przynieść wręcz odwrotny skutek od zamierzonego. Dobre logo firmowe nie jest wynikiem pośpiesznych eksperymentów, ale często tytanicznej pracy kompetentnych projektantów z konkretnej pracowni graficznej.

 

A zatem – komu powierzyć projektowanie znaku firmowego?

Niezależnie od prowadzonego biznesu i formuły reklamy musimy zadbać nie tylko o swój wizerunek, ale również o taki znak firmowy, który będzie dla nas wyjątkowy i charakterystyczny. Nie bez przyczyny twórca obuwia Nike zwrócił się właśnie do osoby młodej, która posiada talent i wiedzę w zakresie projektowania graficznego. Idąc tym tropem, warto powierzyć zadanie tworzenia loga firmy pracowni graficznej, gdzie młodość i ambicja doskonale komponują się z doświadczeniem w tym zakresie, gdzie projektanci szukają z chęcią rozwiązań pośród nowych trendów oraz inspiracji w sztuce minionej.

Projekty logo wykonane przez naszą firmę – Algrafo

 

Dlaczego agencja reklamowa Algrafo?

Agencja ta spełnia określone kryteria dobrej pracowni graficznej, a takimi z pewnością są:

  • profesjonalna obsługa każdego klienta,
  • otwartość do współpracy na każdym jej etapie,
  • pełna odpowiedzialność za składane propozycje logo firmowych.

Możemy je zweryfikować poprzez wykonane dotychczas projekty Algrafo, które składają się na portfolio. Każdy potencjalny zleceniodawca ma doskonałą możliwość porównania jakości prac do tego, co oferuje cennik – i na podstawie tej zależności podjąć decyzję o zamówieniu wykonania logo firmowego. Znaczenie ma także profesjonalny i otwarty sposób prowadzenia rozmów – uzyskiwania niezbędnych informacji na temat firmy, składania propozycji. Algrafo cechuje otwartość na sugestie zleceniodawcy. Ostateczna realizacja projektu graficznego logo firmowego, które satysfakcjonuje obydwie strony, jest rezultatem właśnie idealnej współpracy z agencją reklamową Algrafo. Każde przedsięwzięcie graficzne związane ze znakiem firmowym jest kompozycją różnych działań, od sporządzania szkiców zaczynając, poprzez tworzenie wstępnych wizualizacji, których podstawą są kreatywne spotkania zespołu, na ostatecznym kształcie kończąc.